Ukoliko imate pitanje koje nije navedeno ovdje, pošaljite ga na e-mail: kontakt@t-com.hr
ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000
|
|||||||||
Kalendar je online web aplikacija koja omogućuje lagan unos, modificiranje i brisanje događaja na koje ne želite zaboraviti mjesecima unaprijed. Osim samog organiziranja podataka, Web kalendar ima i funkcije alarma, Import/Export funkciju, mogućnost kreiranja pozivnica, povezan je s aplikacijom Adresar i, najvažnije, dostupan vam je kad god to poželite. Zaboravite na rokovnike koje možete zaboraviti ponijeti - kalendar je uvijek s vama, dovoljna vam je samo veza na internet. Njegova preglednost nadmašuje sve vaše uredne bilješke, a fleksibilnost i različiti načini pregledavanja ubrzat će vaš rad nekoliko puta.
|
Popis funkcionalnosti kalendara |
|
|
Često postavljena pitanja o kalendaru |
Na ovoj stranici možete pronaći često postavljena pitanja koja korisnici postavljaju službi za korisnike vezana uz kalendar. Ukoliko imate pitanje vezano uz korištenje kalendara, molimo da prvo prođete kroz ovdje iznesena pitanja. Ukoliko ne pronađete pitanje (i pripadajući odgovor) slično vašem, kontaktirate službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |
Funkcionalnost kalendara | |
Kako mogu mijenjati pogled na kalendar? |
Kada aktivirate aplikaciju Web kalendar, na njenoj alatnoj traci možete vidjeti ikone koje predstavljaju načine pogleda na kalendar - dovoljno je da kliknete na jednu od njih i u prozoru će vam se otvoriti cijeli mjesec, tjedan, radni tjedan ili samo jedan dan. |
Kako mogu unijeti novi događaj u kalendar? |
Klikom na ikonu 'New event' otvara se prozor u kojem se nalazi nekoliko polja koja je potrebno popuniti. Opišite svoj događaj kako želite, dodajte mu datum, vrijeme trajanja i ostale detalje te ga snimite klikom na gumb 'Save'. |
Mogu li mijenjati postojeći unos u kalendaru? |
Da, klikom na ikonu 'Edit Event' otvara se prozor u kojem možete mijenjati sve postavke određenog događaja u kalendaru. |
Mogu li u kalendar dodati događaj koji se ponavlja? |
Da, kako bi se eliminiralo nepotrebno višestruko unošenje istog događaja na različite datume, moguće je jednom događaju dodijeliti atribut ponavljanja i to dnevno, tjedno, mjesečno ili samo u određene dane u tjednu, postaviti mu granicu u budućnosti i slično. Modifikacija jednog događaja iz serije ponavljanja utječe na sve događaje u seriji. |
Mogu li ispisati unos iz kalendara? |
Da, ako je ta opcija omogućena, na alatnoj traci pojavit će se ikona 'Print'. |
Mogu li prilagoditi izgled Web kalendara? |
Da, klikom na gumb 'Options' možete mijenjati izgled kalendara, podešavati način njegovog komuniciranja s drugim aplikacijama (primjerice Adresarom), definirati skupine događaja u kalendaru i tako dalje. |
Može li me Web kalendar upozoriti na događaj? |
Da, u klandar je integrirana opcija alarma koju možete podesiti da vas obavještava u određenom vremenskom intervalu prije samog događaja. |
Ukoliko imate pitanje koje nije navedeno ovdje, pošaljite ga na e-mail: kontakt@t-com.hr ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |