Ukoliko imate pitanje koje nije navedeno ovdje, pošaljite ga na e-mail: kontakt@t-com.hr
ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000
|
|||||||||
Adresar je online aplikacija koja omogućava spremanje, pregledavanje i pretraživanje vaših kontakata. Iako je po svojoj funkciji sličan papirnatom adresaru, on je u mnogo čemu moćniji. Svoj online Adresar ne možete zaboraviti ponijeti sa sobom - on vam je uvijek dostupan, gdje god se nalazili. Jednako tako, više ne morate brinuti o tome hoćete li izgubiti svoj adresar jer uvijek znate gdje ćete ga naći. Osim što je uvijek lako dostupan, Adresar je i moćan organizator vaših kontakata. Njegove unose možete lako kategorizirati radi što lakšeg snalaženja i još brže pretraživati po zadanim kategorijama. I na kraju, Adresar svoju punu funkcionalnost postiže u suradnji sa WebMail aplikacijom kako bi vam olakšao slanje elektronske pošte. |
Popis funkcionalnosti adresara |
|
|
Često postavljena pitanja o adresaru |
Na ovoj stranici možete pronaći često postavljena pitanja koja korisnici postavljaju službi za korisnike vezana uz adresar. Ukoliko imate pitanje vezano uz korištenje adresara, molimo da prvo prođete kroz ovdje iznesena pitanja. Ukoliko ne pronađete pitanje (i pripadajući odgovor) slično vašem, kontaktirate službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |
Funkcionalnost adresara | |
Mogu li dodati više e-mail adresa pod jedno ime? |
Da, u tom sličaju morate kreirati listu. Unesite različite e-mail adrese na uobičajeni način i zatim kreirajte novu listu u koju ćete ubaciti netom unešene e-mail adrese. Listu nazovite imenom kontakta koji unosite. |
Zašto u WebMail aplikaciji nema ikone Adresara, iako u njemu ima kontakata? |
Najvjerojatnije niste definirali WebMail aplikaciji koji adresar da koristi. Otvorite WebMail i kliknite na 'Postavke'. Odaberite opciju 'Adresar' i uputite aplikaciju na željeni popis kontakata. |
Kako mogu dodati kontakt u Adresar? |
Klikom na gumb 'Dodaj' otvorit će se prozor u kojem se nalaze linije s elementima koje trebate popuniti. Nakon toga kliknite na 'Spremi' i podaci koje ste unijeli bit će pohranjeni u vaš Adresar. |
Mogu li pretraživati Adresar? |
Da, klikom na gumb 'Pretraži' otvara se prozor u kojem trebate upisati ključnu riječ za pretraživanje (npr. ime ili dio imena traženog kontakta) i odabrati način pretrage. |
Mogu li unositi adresare iz drugih aplikacija? |
Da, Adresar podržava formate koje možete kreirati sa e-mail klijentskim aplikacijama kao što su CSV (Comma Separated Values), Outlook i vCard format. Dovoljno je da svoj postojeći adresar funkcijom 'Export' iznesete iz klijentskog programa i zatim funkcijom 'Import' unesete u online Adresar. Nakon unošenja provjerite jesu li se svi podaci ispravno prenijeli. |
Kako mogu sortirati unose u Adresaru? |
Kada imate otvorenu listu kontakata u Adresaru, možete ih sortirati po kategoriji koju odaberete (npr. po imenu ili e-mail adresi) - dovoljno je da kliknete na naslov kolone čiji kriterij želite postaviti kao relevantan za sortiranje. |
Ukoliko imate pitanje koje nije navedeno ovdje, pošaljite ga na e-mail: kontakt@t-com.hr ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |