net ID - jedinstveno korisničko ime i lozinka
  Kao korisnik, pprimjerice, webmaila, foruma, chata, playtoya, oglasnika ili shoppinga, do sada ste se na svaki od tih servisa morali prijavljivati odvojeno, i to s različitim korisničkim imenima i lozinkama. Uvođenjem net ID-a, jedinstvenog korisničkog imena i lozinke za pristup trenutnim i budućim web servisima u sklopu T-Portala, potrebno je pamtiti samo jedno korisničko ime i lozinku za pristup različitim web servisima. Također, ukoliko želite, možete zadržati postojeće korisničke profile na servisima koje ste koristili prije uvođenja jedinstvenog net ID korisničkog imena i lozinke (npr. profil kreiran na forumu ili oglasniku)
 
Što je s korisničkim imenom i lozinkom koje ste dobili kada ste postali T-Com internet korisnik? Njih i dalje koristite za pristup internetu, pristup T-Com korisničkim stranicama, pristup freewebu putem FTP klijenta, pristup T-Com e-mail adresi putem e-mail klijenta.
 
net ID korisničko ime i lozinku
koristite za:
Postojeće T-Com korisničko ime i lozinku
koristite za:
Pristup komunikacijskim web servisima T-Portala
(pristup T-Com e-mail adresi putem webmaila,
pristup forumu i chatu, web kalendaru, bilješkama, adresaru, planeru )
pristup internetu putem dialup-a ili MAXadsl-a
pristup T-Com korisničkim stranicama
(https://user.t-com.hr/)
Pristup ostalim web servisima (MAXzona, oglasnik, aukcije, shopping, playtoy) koje će uskoro biti moguće aktivirati za korištenje putem net ID-a
-----------------------
ažurirani pregled servisa koji su trenutno dostupni za aktivaciju i pristup putem net ID korisničkog imena i lozinke, možete vidjeti na net ID korisničkim stranicama (http://netid.tportal.hr)
pristup T-Com e-mail adresi putem e-mail klijenta
(npr. Outlook, Thunderbird)
pristup freewebu putem FTP klijenta
 
     
  Registracijom net ID-a dobivate:  
 
  • jedinstveno korisničko ime i lozinku za pristup web servisima T-Portala koji su dostupni za aktivaciju putem net ID-a*;
  • sami odabirete željeno net ID korisničko ime (ukoliko isto već nije zauzeto!);
  • pristup ekskluzivnim sadržajima i servisima T-Portala namijenjenim isključivo registriranim net ID korisnicima (pristup pojedinom servisu ili sadržaju određen je dodijeljenim net ID statusom);
  • jednostavno i brzo prebacivanje iz servisa u servis bez prethodne autorizacije;
  • mogućnost zadržavanja postojećih korisničkih profila na servisima koje ste koristili prije uvođenja net ID-a
* Pregled servisa koji su trenutno dostupni za aktivaciju i pristup putem net ID korisničkog imena i lozinke, možete vidjeti na net ID korisničkim stranicama (http://netid.tportal.hr)
 
     
  Za uspješno korištenje servisa koji su dostupni za aktivaciju pomoću jedinstvenog net ID korisničkog imena i lozinke potrebno je jednokratno proći sljedeća dva koraka:  
 
         
  popunjavanje online upitnika (osobni podaci, biranje željenog korisničkog imena i lozinke, T-Com korisnički podaci ukoliko ste T-Com internet korisnik)   podešavanje postavki servisa koji želite koristiti pomoću net ID-a /povezivanje postojećeg korisničkog profila s novoregistriranim net ID-om  
 
 
Registracija net ID-a

Svi posjetitelji i korisnici web servisa na T-Portalu mogu jednostavno, brzo i besplatno registrirati net ID ovdje! Osobni podaci koji se traže prilikom registracije net ID-a bitni su jer se pomoću njih vrši provjera identiteta net ID korisnika u slučaju da korisnik zaboravi net ID lozinku te od službe za korisnike zatraži novu.
Prilikom registracije korisnik sam odabire željeno net ID korisničko ime (ukoliko isto već nije zauzeto) te lozinku koju će ubuduće koristiti za prijavu na net ID.
T-Com korisnički podaci su polja koja ispunjavaju isključivo T-Com internet korisnici - ostali ova polja ostavljaju neispunjena. Na temelju unesenih T-Com korisničkih podataka budućem se net ID korisniku definiraju e-mail adrese kojima može pristupati putem webmaila, te se dodjeljuje net ID status (više o net ID statusu u nastavku).
 

Aktivacija servisa

Aktivacija servisa sastoji se od podešavanja njegovih postavki prije početka korištenja. Aktivacija servisa je jednokratna i vrši se prilikom prvog pristupa željenom servisu. Aktivacija je važna jer omogućuje korisniku da, ukoliko želi, zadrži postojeće korisničke profile na servisima koje je koristio prije njihove integracije u net ID.

Kako zadržati postojeći korisnički profil na određenom servisu?

Nakon što ste registrirali net ID, prilikom aktivacije servisa koji želite koristiti, unesite korisničko ime i lozinku koje ste do tada koristili za pristup servisu koji sada želite aktivirati!
Uzmimo, na primjer, forum! Na forumu ste kreirali korisnički profil (nadimak, avatar...) kojem ste pristupali zasebnim korisničkim imenom i lozinkom. Sada, kada je forum postao jedan od servisa dostupnih putem net ID-a, da biste koristili forum s postojećim korisničkim profilom trebate učiniti sljedeće: 1) registrirati net ID 2) aktivirati forum (prilikom aktivacije unijeti korisničko ime i lozinku koje ste do tada koristili za pristup forumu u za to pripadajuća polja). Ukoliko ne želite koristiti postojeći korisnički profil, prilikom aktivacije foruma možete kreirati novi profil kojim ćete biti predstavljeni na forumu.

Kako zadržati postojeći profil na forumu
 

net ID status

Svakom registriranom net ID korisniku se dodjeljuje status ovisno o T-Com korisničkim podacima unesenim prilikom registracije net ID-a, te o trenutnom stanju modemske veze.

Prilikom registracije net ID-a korisnik, između ostalog, ima opciju unosa T-Com internet korisničkih podataka. Znači, ukoliko ste korisnik T-Com dial-upa ili MAXadsla, u predviđena polja unosite korisničko ime i lozinku za dial-up i/ili MAXadsl pristup. Ukoliko niste korisnik T-Com dial-upa ili MAXadsla navedena polja ostavite prazna!
Na temelju tih podataka dodjeljuje vam se status prilikom svake prijave na net ID! Dodijeljeni status vrijedi za vrijeme trajanja korištenja servisa T-Portala, te se kod svake nove prijave ponovno dodjeljuje. Postoji pet statusa koji mogu biti dodijeljeni net ID korisniku, a dodjeljuju se na sljedeći način:

 

       
  Korisnik pristupa servisu koji je dostupan za aktivaciju putem net ID-a. Ukoliko je korisnik registrirao net ID, unosi net ID korisničko ime i lozinku - sustav provjerava unos te ukoliko je on pronađen slijedi druga provjera .    
       
  Ukoliko net ID korisnik nema popunjene T-Com korisničke podatke u postavkama net ID-a (ili su oni promijenjeni od posljednje prijave na net ID, a podaci na postavkama net ID-a nisu ažurirani) korisnik dobiva status 'Gost'. Ukoliko su T-Com korisnički podaci unijeti prilikom registracije net ID-a pronađeni u bazi T-Com internet korisnika, korisnik dobiva privremeni status ('Dial-up OFF', odnosno 'MAXadsl OFF'). Slijedi treća provjera.    
       
  Korisnik s privremenim statusom prolazi kroz provjeru stanja modemske veze. Ukoliko je spojen preko T-Com modemskih ulaza dobiva finalni status ('Dial-up ON', odnosno 'MAXadsl ON'). Ukoliko korisnik nije spojen preko T-Com modemskog ulaza, prethodno dodijeljen privremeni status ('Dial-up OFF', odnosno 'MAXadsl OFF') postaje finalni.  
 
Zašto je net ID status bitan?

Ovisno o dodijeljenom net ID statusu, bit će vam dostupni, odnosno nedostupni određeni servisi i sadržaji T-Portala. Tako, na primjer, ukoliko vam je dodijeljen net ID status 'Gost' nećete imati pristup webmailu, webkalendaru, bilješkama, planeru ili adresaru, no moći ćete pristupiti forumu i chatu. Uskoro će određeni sadržaji biti isključivo dostupni samo net ID korisnicima s MAXadsl ON statusom.
Stoga ukoliko još niste, postanite T-Com dial-up ili MAXadsl korisnik - dobiveno korisničko ime i lozinku za pristup internetu unesite pod postavke net ID-a i osigurajte si viši net ID status i pristup ekskluzivnim sadržajima i servisima.

Kako dobiti viši net ID status?


Viši net ID status možete dobiti na dva načina:

a) postanite T-Com internet korisnik (slijedite korake u nastavku)


  1. Odaberite jedan od pristupa internetu u nastavku (dial-up ili MAXadsl)
  2. Ispunite online prijavu za dial-up ili MAXadsl pristup
  3. nakon što s T-Com internet korisničkim podacima dobijete korisničko ime i lozinku za pristup internetu unesite ih u postavke vašeg net ID-a (pod grupom 'T-Com korisnički podaci')
  4. Ovisno o odabranoj usluzi, te o tome jeste li trenutno spojeni preko T-Com modemskih ulaza, bit će vam dodijeljen odgovarajući net ID status ('Dial-up ON / OFF' za dial-up pristup, odnosno 'MAXadsl ON / OFF' za MAXadsl pristup)
 
 DIAL-UP / uz pristup internetu dobivate i:
viši net ID status : Dial-up ON/OFF
T-Com e-mail adresu sa 20 MB prostora
tri dodatne besplatne e-mail adrese (alias)
sigurnosnu zaštitu pristupa internetu, koja uključuje antivirusnu, antispam i firewall zaštitu
5 MB freeweb prostora za smještaj web stranica
mogućnost administracije korisničkog računa putem T-Com internet korisničkih stranica (postavljanje preusmjeravanja pošte, provjera zauzetosti e-mail pretinca, postavljanje poruke u odsutnosti, prilagodba statusa sigurnosne zaštite, aktivacija međunarodne roaming usluge itd)
Dodatne informacije
Pregled paketa i cijena
 MAXADSL / uz superbrzi pristup internetu dobivate i:
viši net ID status: MAXadsl ON/OFF
T-Com e-mail adresu s 100 MB prostora
pet dodatnih besplatnih e-mail adresa (alias)
sigurnosnu zaštitu pristupa internetu, koja uključuje antivirusnu, antispam i firewall zaštitu
20 MB freeweb prostora za smještaj web stranica
mogućnost administracije korisničkog računa putem T-Com internet korisničkih stranica (postavljanje preusmjeravanja pošte, provjera zauzetosti e-mail pretinca, postavljanje poruke u odsutnosti, prilagodba statusa sigurnosne zaštite, aktivacija Međunarodne roaming usluge itd)
Dodatne informacije
Pregled paketa i cijena


b) spojite se na internet preko T-Com modemskih ulaza
(slijedite korake u nastavku)
  1. Provjerite u postavkama net ID-a pod grupom 'T-Com korisnički podaci' imate li definirane T-Com korisničke račune i jesu li podaci ažurirani
  2. Spojite se na internet koristeći korisničko ime i lozinku koje ste dobili s T-Com internet korisničkim podacima.
  3. Ovisno o odabranoj usluzi, bit će vam dodijeljen odgovarajući net ID status ('Dial-up ON' za dial-up pristup, odnosno 'MAXadsl ON' za MAXadsl pristup)
 
Sva ostala pitanja pošaljite na e-mail: kontakt@t-com.hr
ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000